nekra: zo: Přebytek špaget nastal jen jednou v přátelském kolektivu, kdy byly k obědu, ale nedokázali jsme je sníst, tak se pak musely vyhazovat. I s úžasnou omáčkou od Míšy, což byla zatím ta nejlepší omáčka na špagety, jakou jsem kdy jedl (zdaleka takové kvality nedosahuji, možná proto, že nemám nervy omáčku vařit několik hodin).
David: To byla snad celá várka. Prostě jsem neudržel pokličku a špagety opustly hrnec.
Omáčka jsou ty kousky paprik a rajčat (to červený), ta tekutější část moc vidět není. Pokud takto nehomogenní směs odmítáš uznat jako omáčku, navrhni prosím vhodnější a ne přílš dlouhý název pro výstižnější budoucí označení .
Jídlo je foceno ještě před zamícháním, jedl jsem to až po zamíchání. Na focení to před zamícháním vypadá líp než chaotický barevný chumáč, na chuť to je zas homogennější po zamíchání (a jak podotýkáš, ne tak suchý na většině špaget).
Doufám, že tohle vysvětlení nebereš jako podvod. Aspoň jsem měl dojem, že se jídla typicky fotí "jak se servírují" a ne "jak je zákazník rozhrabe", tedy např. rizoto se fotívá jako kopečky posypaný sýrem, i když si ten sýr pak strávník zamíchá do rýže.
Jo, tahle jednodušší stupnice je pro mne dostačující. Není záhodno předpokládat, že by se vyskytla čtvrtá kombinace, tedy že by to chtěl jíst někdo jiný, zatímco pro autora by to bylo fuj. Na školní pětistupňovou škálu by to šlo rozšířit rozvětvěním některých možností, i když ta čísla jdou v obráceném sledu (tady je to spíš jako "body" nebo tak něco).
Bod 1 rozšířit na známky 5 (autor se po jídle pozvrací nebo mu je špatně) a 4 (autorovi jídlo pouze nechutná), bod 2 rozšířit na známky 3 (autor jídlo dokáže sníst, ale chuťově žádná sláva) a 2 (autorovi jídlo chutná) bodu 3 přiřadit známku 1 (jídlo chutná i ostatním lidem). Na školní stupnici by to byla spíš trojka.
Po několikátém přečtení je moje trojbodová škála snadno zapamatovatelná, vyšší číslo znamená lepší výsledek.