Článek (k) Jak si posrat vztahy

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: (k) Jak si posrat vztahy

01. 01. 2016 - 12:38

hroznetajne: Vostrýýý

---
hroznetajne.pise.cz

01. 01. 2016 - 16:46

sayonara: Ty jo, já nevím. Chovám se často nekonzistentně a občas náladově, když někoho vidím a chci sbalit, tak to udělám a pak ho třeba nechám vyvinout nějakou aktivitu... Ale vztahy se mi zatím ničím z tohoto neposraly. Asi jsem jinak kreativní, co se týká posírání vztahů.

Spíš to bylo něco jako *no, tak nechat hippie založeného přítele jet s kamarádkou do Španělska nebyl dobrý nápad*, *dobře, budu se snažit dělat takové ty věci, jako nechat se zvát a tvářit se mírně neschopně, jako že potřebuju pomoct... sakra, jaktože to ještě pořád nestačí?* nebo tak něco...

---
sayonara.pise.cz

02. 01. 2016 - 10:33

tlapka: Předposrání a posrání zavedu do svého slovníku.
Krásná klasifikace!

---
tlapka.pise.cz

02. 01. 2016 - 12:42

nekra: hroznetajne: Díky za uznání .

sayonara: Vždyť píšu, že to nemusí fungovat každému. Taky máš dobrý metody , hlavně ten první je dost originální, já bych neměl odvahu ani s hipísákem chodit (a taky jsem na jiný typy).

tlapka: I ty...! Že já si ten výraz "předposrání" nenechal patentovat :'(.

Jo, ještě dodatečně chci upřesnit něco, co jsem si v ten silvestrovský večer neuvědomil. Není pravda, že bychom na sebe s "nějakým ukeem" vzájemně řvali. Ukeové neřvou, ukeové jsou akorát zaskočeni, ublíženi, nebo dokonce zastrašeni, když na ně řvu já. (V tom posledním případě to ani není fér, protože zastrašování je vědomá akce a smí ji provádět jen válečník. *)

---
nekra.pise.cz

02. 01. 2016 - 14:52

sayonara: Hippie životní filosofií, ne že by na to vypadal. Já taky s hippiesáky většinou nechodím, tohle bylo jenom takové letní ulétnutí s jistou romantickou představou, že by to mohlo fungovat i nadále.

---
sayonara.pise.cz

03. 01. 2016 - 08:50

nekra: Tak to nevím, co to je za filozofii, hipísáky si předstvuju jako takový veselý barevný okytičkovaný tajtrlíky .
Souhlasím s tím, že to byla "romantická představa" - od prázdninových ulétnutí se snad ani realisticky pokračování čekat nedá, to by bylo dost naivní.

---
nekra.pise.cz

03. 01. 2016 - 09:50

sayonara: Filosofie "maňana-no stress-free hugs-marihuana". Jako bylo to fajn, protože to následovalo zrovna po takovém ne zrovna vydařeném roce, tak si říkám, proč ne, a potom to vypadalo trvanlivěji... Ale byl to intelektuál, zase tak špatné to se mnou nebylo!

---
sayonara.pise.cz

03. 01. 2016 - 16:27

nekra: Dobrý vysvětlení, akorát na tom nechápu to "volný objímání". To jako kdykoliv, kdekoliv a s kýmkoliv? "Bez stresovost" je určitě fajn, i když marihuanu jako drogu odsuzuju. (Jo, slyšel jsem už, že pomáhá na nějaký to vážný onemocnění (nejsem si zrovna jistej, jestli Alzheimer nebo Parkinson), v takových případech bych akceptoval výjimky, ale stejně je mi sympatičtější, když to lidi jedí nebo si to mažou, než aby to hulili a šířili to mezi ostatní.)

Tak intoš, jo? I když ta věta "zase tak špatné to se mnou nebylo!" zní vyloženě alibisticky. Promiň, jestli jsem si do tebe nějak blbě rejpnul. Jenom mám na lidi k chození jiný vkus.

---
nekra.pise.cz

04. 01. 2016 - 09:26

sayonara: V podstatě chápeš správně.

Myslím, že tráva funguje na obojí, plus na roztroušenou sklerózu a na další věci spojené s poškozováním neuronů.

Já nebo on má být intoš? Jako oba. Přece jen vzhledem k nenulové pravděpodobnosti početí nějakého toho mého potomka přeci nemůžu chodit s kdejakým pakem, aby moje dítě pak nevědělo, kdy má integrovat a derivovat. A já si taky chci povídat trochu jinak. Tedy samozřejmě že to není jediné kritérium, ale základní.

---
sayonara.pise.cz

04. 01. 2016 - 15:13

nekra: I kdyby fungovala na obojí, tak to beru rozhodně jinak, když se tím bude léčit vážně nemocný člověk, než když se tím bude ládovat nějakej feťák.

No, psala jsi to o něm (intoš má být zkratka na intelektuála). I když mi to teda přijde divný, věřím, že marihuana přinejmenším časem ze "zdravých" lidí paka udělá.
Inteligence je důležitá, to nepopírám, i když nebrání drog bych osobně řadil na první místo. (Alkohol v přiměřeným množství toleruju, čaj, čokoláda i kafe projdou, ale kouření, píchací drogy ani ty další chemický sračky - extáze, trip, toluen atd., to v žádným případě, to by byl konec!) Neznalost derivací by mi ani tolik nevadila - matfyzák by byl sice fajn, ale nematfyzáci zas mohou (budou) vědět něco, co nevím já.

---
nekra.pise.cz

06. 01. 2016 - 14:19

zo: Takže, čistě teoreticky (myslím, že jsme tohle téma už jednou naťukli), kdybys začal s někým chodit a dotyčný si semtam za čas (tak jednou do měsíce, řekněme) zašel do čajovny na vodní dýmku, tak by ses s ním rozešel?

---
zo.pise.cz

06. 01. 2016 - 14:23

zo: K jakému článku jsem to byla inspirací .
Ale máš do dobře rozdělený . S většinou věcí celkem i souhlasím, ale se vztahy (hlavně s jejich posíráním) ještě takovou zkušenost nemám, tak nemůžu úplně soudit .
Jakožto submisiv a tudíž i "balený" musím říct, že to vážně někdy vypadá jako "zbožné hledění bez odezvy", ale na druhou stranu - ono to tak není rozdělené úplně vždycky .

---
zo.pise.cz

14. 01. 2016 - 13:24

nekra: K hodně sprostému článku . Ale jinak to dost dobře vystihuje to, k čemu jsi mne inspirovala.

Tak nemusí to být rozdělený vždycky, když se lidi balej střídavě a vzájemně .
Na mě moc submisivně (nudně a zalezle) nepůsobíš (myšleno jako pochvala).

---
nekra.pise.cz

14. 01. 2016 - 00:01

david: Dobrý návod, ale v předposrání či posrání vztahu nevidím nic složitého, zvládne si každý. Spíše by mě zajímal návod, jak si ten vztah udržet, to už každý nedokáže.

---
david-r92.blog.cz

14. 01. 2016 - 13:26

nekra: Hehe, přece nemůžu psát návod na něco, co neumím, to by byl trapas .
Ono je to pojaté tak trochu recesisticky jako odstrašující příklad.

---
nekra.pise.cz